ВЕДМЕЖИЙ КІГОТЬ ІV ніж ручної роботи майстра Павла Гончаренка, ДІ90МП в ламінаті нержавіючої сталі 95х18 через мідь та латунь, 63 HRC, замовити купити в Україні
- Виробник: Майстерня ножів ручної роботи Павла Гончаренка
- Модель: ВЕДМЕЖИЙ КІГОТЬ ІV - ніж роботи майстра Павла Гончаренка
| Загальна довжина клинка mm: | 260 мм |
| Матеріал леза | Сталь марки ДІ90-МП (17Х5В3МФ5С2-МП) – інструментальна легована порошкова сталь від українського підприємства Дніпроспецсталь м. Запоріжжя. (Якщо дати розшифровку самої назви, то Д – завод-виробник, І – дослідна, МП – металургія порошкова) в ламінаті 95х18 через нікель мідь і латунь |
| Твердість клинка (метал): | Загартованість - 63 HRC |
| Матеріал руків'я: | Макуме-гане, мідь, латунь, бурштин в акрилі, стабілізований зуб мамонта, унікальна за своєю рідкістю деревина - сувіль айронвуда, мозаічні піни |
| Довжина леза | 130 мм |
- Наявність: В наявності
Доступні варіанти
Опис
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
Назва ножа: ВЕДМЕЖИЙ КІГОТЬ ІV ніж ручної роботи майстра Павла Гончаренка, ДІ90МП в ламінаті нержавіючої сталі 95х18 через мідь та латунь, 63 HRC, замовити купити в Україні
Тип ножа: Фіксований клинок
Бренд: Студія "Ножі ручної роботи Павла Гончаренка"
Кут заточення леза: Загострений на 36 градусів
Спуски: Прямі
Зведення: 0.2 мм
Твердість леза: 63 HRC
Загальна довжина: 260 мм
Довжина леза: 130 мм
Ширина леза: 32 мм
Товщина леза: 4.0 мм
Довжина руків'я: 130 мм
Товщина руків'я: 32 мм
Матеріал больстера (гарда) та тильника: Макуме-гане
Руків'я: Макуме-гане, мідь, латунь, бурштин в акрилі, стабілізований зуб мамонта, унікальна за своєю рідкістю деревина - сувіль айронвуда, мозаічні піни
Колір руків'я: Кавовий
Просочення руків'я: Шліфування
Покриття руків'я: Полірування
Отвір для шнурка (під темляк): Є
Темляк: Темляк зі шкіряного шнура 3мм, бусини з бурштину, кіготь бурого ведмедя
Піхви: Сувіль ясеня. Різьблення по дереву, теляча шкіра чепрак, натуральна шкіра рослинного дублення, оброблена апретурою для захисту від води та просякнута захисними розчинами, прошита вощеною ниткою. Ручне тиснення фактури. Вільний підвіс, з'ємний. Вставка на ножнах з бурштину і зуба мамонта.
Модель: ВЕДМЕЖИЙ КІГОТЬ ІV ніж ручної роботи майстра Павла Гончаренка, ДІ90МП в ламінаті нержавіючої сталі 95х18 через мідь та латунь, 63 HRC, замовити купити в Україні
Номер моделі: 176
Країна народження: Україна
Майстер: Павло Гончаренко, м. Іванків, Україна ("Ножі ручної роботи Павла Гончаренка")
Багатофункціональний: Полювання, рибальство, туризм, домашнє господарство, поділ тушки, нарізка тощо
Стан ножа: Новий
Ціна вказана разом з піхвами.
Заточений ніж – не є холодною зброєю.
Наші ножі дуже гострі, тому відкривайте та використовуйте дуже обережно. Ми не несемо відповідальності за травми, пов'язані з використанням наших ножів.
Наша продукція призначена для легального використання лише відповідальними покупцями. Ми не продаватимемо наші продукти особам молодше 18 років.
Наявність регулярно змінюється, при підтвердженні Вашого замовлення ми повідомимо про наявність або термін готовності товару. Виріб може трохи відрізнятися від представленого на фото.
Сталь ДІ90-МП. Склад та властивості.
Сталь марки ДІ90-МП (17Х5В3МФ5С2-МП) – інструментальна легована порошкова сталь від українського підприємства Дніпроспецсталь (м. Запоріжжя). Якщо дати розшифровку самої назви, то Д – завод-виробник, І – дослідна, МП – металургія порошкова. Основне призначення ст. ДІ90-МП: виготовлення матриць та пуансонів штампувального оснащення, важконавантажених елементів штампів холодного деформування, що працюють в умовах підвищеного зносу. Твердість ДІ90-МП становить 61-62 HRC, вторинна твердість - 63-65HRC. Потребує уваги в термообробці. Мікроструктура однорідна, з високотвердими карбідами хрому та ванадію. Сталь вважається дуже непоганою сталлю для виготовлення авторських ножів та клинків: хороша зносостійкість та ударна в'язкість (знижується після вторинного гарту), дуже пристойно тримає заточування. Основним недоліком є низька корозійна стійкість – лезо з ДИ90-МП швидко іржавіє, не любить вогкість та вологу.
Судячи з офіційного сайту виробника, зараз ця сталь не виготовляється. Можливо тому, її невеликі партії, що періодично з'являються у продажу, мають дуже високу ціну.
Схожі аналоги:
| Склад сталі ДИ90-МП (17Х5В3МФ5С2-МП), % | |||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| C | Cr | Mn | Mo | Ni | P | Si | S | V | Інше |
| 1.6-1.75 | 5.7 | 0.6 | 0.3-0.6 | - | 0.015 | 2.1 | 0.015 | 4.8-5.5 | 2.8-3.5(W) до 1.0(Co) |
ВЛАСТИВОСТІ ЕЛЕМЕНТІВ СТАЛІ:
Вуглець (C, Carbon): покращує утримання кромки і підвищує в'язкість; збільшує твердість та опір зносу; зменшує пластичність; у високих значеннях знижує корозійну стійкість.
Хром (Cr, Chromium): підвищує твердість, опір розтягуванню і щільність; підвищують стійкість до корозії (>11% робить сплав нержавіючим).
Марганець (Mn, Manganese): підвищує прожарювання, зносостійкість і в'язкість; використовується як розкислювач та дегазатор для видалення кисню при плавленні металу; у великих % збільшує твердість та крихкість.
Молібден (Mo, Molybdenum): збільшує твердість, міцність, прожарювання і щільність; покращує оброблюваність та стійкість до корозії.
Нікель (Ni, Nickel): додає ударну в'язкість; покращує корозійну стійкість; зменшує твердість.
Фосфор (P, Phosphorus): вважається шкідливою домішкою. Розчиняється у ферриті, за рахунок цього підвищується міцність, але знижується пластичність та ударна в'язкість із збільшенням схильності сталі до крихкості. У низьколегованих сталях з вуглецем близько 0.1% фосфор підвищує міцність та опір атмосферної корозії. Вважається шкідливою домішкою.
Кремній (Si, Silicon): збільшує міцність; використовується як розкислювач та дегазатор для видалення кисню при плавленні металу.
Сірка (S, Sulfur): зазвичай вважається шкідливою домішкою, що впливає на пластичність, ударну в'язкість, зварюваність, корозійні властивості, якість поверхні сталі і т.д. Шкідливий вплив сірки зменшує присутність у сталі марганцю. Вміст сірки в якісних сталях не перевищує 0.02-0.03%.
Ванадій (V, Vanadium): збільшує міцність, зносостійкість, підвищує щільність і в'язкість; збільшує корозійну стійкість, збільшуючи оксидну плівку; карбідні включення ванадію дуже тверді.
Вольфрам (W, Tungsten): додає міцності, в'язкості і покращує прожарюваність; зберігає твердість за високих температур.
Кобальт (Co, Cobalt): збільшує міцність і твердість, дозволяє загартування при більш високих температурах; посилює ефекти інших елементів у складних сталях.
Ніобій (Nb, Niobium): обмежує зростання карбідів; обмежує оброблюваність; створює найтвердіші карбіди.
Азот (N, Nitrogen): використовується замість вуглецю в сталевій матриці (атоми азоту функціонують аналогічно атомам вуглецю, але мають переваги в корозійній стійкості).
Ну, а купити ніж з дамаської сталі можна купити на порталі https://knife.net.ua/ ви можете на нашому сайті або зв'язавшись з нами за телефоном +380674072030.
Приємних покупок! Ми будемо раді бачити вас у лавах наших замовників!
МАТЕРІАЛ РУКІВ'Я - ЗУБ МАМОНТА
Зуб мамонта - це рідкісна сировина, що застосовується для виготовлення декоративних предметів, наприклад, рукоятей ножів, накладок на ручки пістолетів, ювелірних прикрас. Це унікальний природний елемент, добути який вдається нечасто, тому його вартість є досить високою.

Сьогодні зуб мамонта після певної обробки (стабілізації) широко застосовується майстрами кнайфмейкерами. Стабілізація – це процес полімеризації матеріалу під вакуумом з використанням жиророзчинних барвників або без них, при цьому матеріал просочується полімерними речовинами наскрізь.
МАТЕРІАЛ РУКОЯТИ ЗУБ МАМОНТУ
Зуб мамонта – виробний матеріал тваринного походження. Його винятковою особливістю є той факт, що його джерелом є вимерлі звірі – мамонти. Палеонтологами було встановлено, що вони жили на Землі близько 10 тисячоліть тому, і їхня кількість була дуже велика. Зуби у мамонтів були не постійними і змінювалися приблизно чотири рази протягом життя. Зуби, що випали, які сучасні вчені знаходять під час розкопок, і стають основою для декоративних елементів, серед яких є і рукояті ножів.
Через тривале перебування в грунті матеріал набув дуже нестабільної структури – емаль отримала кам'яну твердість, а дентин, навпаки, став пухким. Але сучасні технології стабілізації матеріалів допомогли перетворити зуби мамонта на чудову основу для створення розкішних рукояток ножів. Полімерний композит забезпечує виробам стійкість до корозії та вологи, а природна основа дає унікальну текстуру та вигадливий візерунок.
Особливості матеріалу
Для створення різноманітних виробів використовують корінні зуби мамонта. Зовні вони схожі на зуби слона, проте набагато більше мають інший відтінок. З урахуванням історичної цінності та рідкості бивень мамонта цінується особливо високо, оскільки ця тварина вимерла задовго до нашої ери. Бивні доісторичних гігантів можна зустріти не тільки в палеонтологічних музеях, а й на прилавках ювелірних магазинів, їх застосовують для прикраси інтер'єру, використовують для створення різноманітних декоративних елементів - зрозуміло, не в первозданному вигляді, а в обробленому.
Вік матеріалу, за даними вчених, становить 10-40 тисяч років. Як жили мамонти, сьогодні вивчено не до кінця. Проте знайдені вченими останки цих гігантів, їхні кістки, зуби, навіть цілі туші дозволили вченим серйозно просунутися у цій галузі досліджень. Наявні дані дозволили дізнатися, який був у ссавців зовнішній вигляд, чим вони харчувалися, в яких кліматичних умовах жили, які мали особливості поведінки (наприклад, вели вони стадне або одиночне існування).
Мамонт харчувався практично тим самим, чим і сучасний слон: його раціон складала рослинна їжа. У світі тварина могла б харчуватися хвойними рослинами. Вони воліли грубий корм, який легко пережовували своїми сильними щелепами і зубами, схожими на великі пластини. Цікавою особливістю організму мамонта було те, що в міру зношування старого зуба виростав новий, який зміщував колишній і займав його місце. Таким чином, тварина могла змінити зуби кілька разів за життя. Цілком усі зуби змінювалися приблизно в десятирічний проміжок, а середня тривалість життя мамонта була 40 років. Інакше кажучи, одна тварина могла пережити в середньому чотири повні зміни корінних зубів. Саме завдяки цій особливості люди часто знаходять окремі зношені мамонтові зуби, але не зустрічають інших його слідів.
Зовнішній вигляд
Якщо розглянути зуб мамонта, то можна побачити неоднорідну поверхню з ребристими краями. Кістка, емаль та м'яка тканина в даному випадку чергуються. Матеріал має досить складну структуру:
Основою його є дентин.
Шар дентину покритий захисною емаллю.
Варто відзначити, що у мамонта було всього 4 корінні зуби та 2 бивні, які виступали назовні і служили в основному для самооборони.
Після спеціальної обробки корінний зуб можна використовуватиме виготовлення різноманітних прикрас виробів. Щільність матеріалу дуже висока і нагадує камінь. Для того, щоб обробити такий виріб, майстру потрібно витратити чимало сил і часу.
Стабілізація сировини
Щоб зуб та бивень у процесі використання та виготовлення з нього виробу не зруйнувався, застосовують технологію стабілізації. Це відповідальний етап обробки, у якому застосовуються такі технології:
Поліконденсація.
Вакуумна обробка.
Нанесення спеціальних барвників.
Всі порожнечі зуба наповнюються полімерною речовиною, за рахунок якої основа набуває надійного захисту від кліматичних впливів. Такий виріб не деформується, на ньому не з'являються тріщини, він стає здатним витримувати високу температуру. Зовнішній вигляд матеріалу також змінюється, стає більш привабливим та неповторним.
До появи цієї технології зуби і кістки мамонта для виготовлення сувенірів використовувалися рідко, тому що не мали достатньої міцності через велику кількість тріщин і розшарування всередині. Крім цього, високу твердість має зубна емаль, яка при обробці швидко призводить до непридатності пили. Стабілізований виріб набагато простіше піддавати подальшій обробці. Зуб мамонта став особливо популярним при виготовленні рукояток ножів. Він виглядає незвичайно, привабливо, а якщо додати барвник, можна створити унікальний візерунок, здатний надати навіть такій рідкісній речі особливої індивідуальності.
Японська техніка мокуме-гане: як з'являються прикраси з "металевої деревини"

Касуміуті, димне кування, ітамегане — цю техніку в ювелірній справі називають по-різному. Але найбільше вона відома під назвою мокуме-гане. Стародавній японський спосіб роботи з металами здивував Європу в середині XIX століття. До цього моменту про мокуме-гане ми не знали навіть в теорії. Сьогодні вироби, виконані способом так званого "димного кування", — це аксесуари, про які мріє і світська левиця, і міська модниця, і мистецтвознавець. По-перше, тому що це неймовірно красиво. А по-друге, тому що візерунок, який народжується в процесі, абсолютно точно буде єдиним у своєму роді: повторити металевий "принт" буде вже неможливо.
Що означає назва
Мокуме-гане — це назва техніки роботи з металом, яка, по суті, складається з трьох окремих і самостійних понять.
- "Мо" в перекладі з японської означає "дерев'яний".
- "Куме" перекладається як "текстура".
- "Гане" — японською означає "метал".
Нескладно здогадатися, що об'єднання цих трьох слів використовується для позначення способу обробки металу, в ході якого він набуває дерев'яну текстуру. Говорячи іншими словами, візерунок, що з'являється на металі, який був оброблений технікою мокуме-гане, імітує деревину. По суті, в результаті такої обробки металу народжується оригінальний композитний виріб, в складі якого присутній виключно метал (причому не якийсь один вид металу, а різні металеві складові). Але завдяки способу обробки, вам може здатися, що серед металевих складових присутнє ще й дерево. Аж надто впізнаваним і характерним виходить малюнок на ювелірному виробі.
Історія зародження техніки
До речі, про ювелірні вироби. Взагалі техніка мокуме-гане від початку не мала нічого спільного з ювелірним мистецтвом. Автором цього методу обробки металу був японець на ім'я Денбей Шаомі. Він був не просто рядовим жителем Піднебесної. Ця людина займалася виготовленням мечів для самураїв і мала вагу і авторитет в японському суспільстві.

Катана — довгий японський меч — річ дуже благородна. Його рукоятку було б добре виготовляти виключно з дорогоцінних металів. Але в XVII столітті, коли технологія мокуме-гане з'явилася вперше, такої можливості не було. Металами доводилося розпоряджатися доволі економно. І саме економія підштовхнула пана Шаомі до створення дивного відкриття, в результаті якого рукоятки мечів виходили такими ж благородними і вишуканими. Але дорогоцінний метал при цьому витрачався помірно.
Мокуме-гане — технологія, в якій одночасно могли бути задіяні до десяти різних металів. Причому як дорогоцінних, так і звичайних, які особливої фінансової цінності собою не представляють. Наприклад в одному і тому ж виробі могли об'єднатися паладій, золото, латунь, срібло і мідь. Зрозуміло, що цим переліком список матеріалів, які використовуються для мокуме-гане, не обмежується. Це лише декілька прикладів.
Техніка роботи з металом, яку придумав майстер Шаомі, він передав своїм учням. Шаомі поділився своїм досвідом і навчив кожного свого послідовника, надавши усім учням свободу вибору. Учні ж вміло скористалися отриманою можливістю: кожен з тих, кого пан Шаомі навчив створювати мокуме-гане, додав до класичної технології щось своє, особливе і неповторне, і став творцем технології разом з майстром. Саме такою — вдосконаленою багатьма майстрами — техніка мокуме-гане переступила поріг XXI століття.
Широкій публіці цей спосіб обробки металів невідомий. Знають про нього лише професійні ювеліри і справжні цінителі. Однак команда найбільшого в Україні ювелірного онлайн-гіпермаркету Gold.ua вважає своїм обов'язком познайомити читачів з цією дивовижною технологією. Тому що каблучки мокуме — це дійсно неймовірної краси ювелірні творіння. Відразу відзначимо: техніка мокуме-гане почала використовуватися в ювелірній справі набагато пізніше XVII століття. Спочатку композитний матеріал, який отримується відповідним чином, застосовували виключно для декорування зброї. Але з часом, коли техніка прижилася і заслужила повагу, вона стала надзвичайно затребуваною і в домашньому декорі, і в ювелірній справі. Мокуме використовували при виробництві ваз і дорогого посуду, а також для виготовлення прикрас, яким не було рівних на всій планеті.
Алгоритм створення прикраси
Шакудо (або сякудо — в залежності від системи транслітерації, яку використовує речник) — так називався сплав, який в XVII столітті використовували для мокуме. До складу цього сплаву входила, здебільшого, тільки мідь. Цього металу в сплаві могло бути до 96%. Другим металом в сплаві було золото. Відсоток його присутності варіювався від чотирьох до десяти. Згодом перелік металів, використовуваних для втілення практики мокуме в життя, істотно розширився. У нього потрапив і паладій, і титан, і цирконій, і бронза — і багато інших металів, які, об'єднуючись між собою, перетворювалися в неповторний композитний виріб.

Щоб ви могли ближче познайомитися з процесом виготовлення незвичайного матеріалу, пропонуємо вашій увазі дуже спрощений алгоритм виробництва. Професійні ювеліри, на практиці знайомі з обговорюваної технологією, напевно знайдуть в ньому неточності та недоліки. Однак для сприйняття звичайного читача ця схема буде зрозумілою і простою.
- Створення багатошарової заготовки. Це найперший етап процесу створення мокуме-гане. Важливо, щоб в створенні заготовки прийняли участь метали, які відрізняються один від одного за кольором, текстурою та ступенем гнучкості. Адже кінцевий результат застосування японської збройової технології — створення контрастного візерунка. Ювелірним майстрам слід пам'ятати, що багато металів в процесі нагрівання змінюють свій початковий колір. І цей момент теж потрібно врахувати, щоб отримати бажаний результат, а не несподіваний.
- Перший етап очищення. Кожен лист, виконаний з конкретного металу — дорогоцінного або недорогоцінного, ретельно очищається від пилу.
- Другий етап очищення. Потім листи металу, які мають різну товщину, очищаються від оксидної плівки.
- Третій етап очищення. На останньому етапі очищення з листів знімається жирова плівка.
- Укладання. Після тотального очищення металеві листи укладаються один на одний в заздалегідь обумовленій послідовності. Майстер створює своєрідний "сендвіч". При цьому шарів може бути як три-чотири, так і десяток, а іноді навіть пара-трійка десятків. Все залежить від задумки майстра.
- Дифузія металів. Щоб відбулася дифузія у твердій фазі (а саме це передбачає японська технологія мокуме-гане), необхідно помістити багатошарову заготовку в спеціальну піч і встановити конкретний температурний режим. Важливо нагріти метали до стану, коли вони почнуть змішуватися між собою, а не розплавляти їх.
Рідка фаза є для мокуме-гане вкрай небажаною. Точніше, так: якщо ви доведете металеві листи до того, що вони почнуть повність розплавлятися, то досягти початкової задумки у вас не вийде. Заготовка повинна бути доведена до тієї стадії, коли листи різних металів починають сплавлятися один з одним, але при цьому кордон між шарами нікуди не дівається, а залишається чітко окресленим. На словах ця технологія здається досить простою. Але тільки тому, хто нічого не розуміє в температурі плавлення металів. У кожного металу ця температура своя. І добитися змішання, не перетворюючи металеві листи в рідину, — завдання, з яким зможе впоратися тільки справжній професіонал. Але якщо вже він впорається, то результат здивує не тільки його одного: часом майстрам вдається отримати дивовижні орнаменти, повторити які неможливо навіть при великому бажанні.
А що відбувається з мокуме-гане сьогодні?
Техніка мокуме-гане зародилася ще в XVII столітті: це ми з вами вже засвоїли. Але в якому вигляді вона існує зараз? Хто нею користується? Де можна придбати каблучки в техніці мокуме, предмети декору або інші оригінальні шедеври ювелірного мистецтва?

Експорт незвичайних виробів в країни Європи з Піднебесної почався лише два століття тому, тобто, за історичними мірками, порівняно нещодавно. Спершу Європа милувалася прикрасами і розкуповували їх зі швидкістю світла. Володіти такими виробами хотіли і багаті, і знамениті. Адже це відмінний спосіб виділитися з натовпу і продемонструвати іншим прерогативи свого соціального або фінансового статусу. У якийсь момент ювелірні майстри Старого Світу зрозуміли, що слава, яка довгий час діставалася японцям, могла б належати їм. І в Європі почали активно освоювати небачену досі технологію.
Але як ви розумієте, готовність європейських майстрів освоювати нову технологію сама по собі нічого не означала. Японці, в свою чергу, не були готові ділитися з європейськими колегами секретами створення металевої деревини. Тому європейцям довелося довгий час тикати пальцем в небо, щоб розгадати таємницю незвичайних прикрас. Вони перепробували масу способів і варіантів, поки, нарешті, не з'ясували, в чому суть.
Але навіть незважаючи на те, що сьогодні техніка мокуме-гане не є ні для кого секретом, професіоналів, готових працювати з нею, одиниці. Так, у розпорядженні сьогоднішніх майстрів і діджиталізація, і новітнє обладнання, і останні розробки в ювелірній галузі. Але на всій території Європи знайдеться не більше сотні фахівців, які вміють виготовляти прикраси мокуме-гане так, як це роблять японці. Решта за це навіть не береться.

Складати список найдорожчих прикрас, виконаних в цій техніці, абсолютно безглуздо. По-перше, їх не так багато на сучасному ринку. По-друге, кожна з них — абсолютний шедевр та велика рідкість. Малюнки на поверхні композитного металу ніколи не повторюють один одний. Навіть якщо вам здається, що вони дуже схожі. Кожний ювелірний виріб мокуме-гане, кожна каблучка, кожен кулон, кожна сережка — це абсолютний ексклюзив і саме те, що в одязі потрапляє під поняття haute couture, тобто "висока мода".
Якщо постаратися, то в ювелірних магазинах можна відшукати коштовності мокуме-гане — уособлення союзу техніки, мистецтва і самої природи. Асортимент таких аксесуарів досить широкий: це і каблучки, включаючи обручки, і сережки, і браслети. Є серед таких прикрас і чудові кулони, і персні, призначені для чоловіків. Представники сильної статі, до речі, обожнюють такі оригінальні вироби: за стриманість, мінімалістичність та неповторність. Адже саме так хоче виглядати в натовпі будь-яка людина, яка має харизму та еталонне почуття стилю.
Інформація з сайту: https://gold.ua/ua/
Мозаїчний пін
Мозаїчний пін — це трубчаста металева заготовка, поперечний зріз якої має декоративний малюнок або орнамент, що утворюється з декількох спаяних разом елементів (наприклад, дротів, трубок). Використовується в ножовій справі для фіксації плашок рукоятки ножа, слугуючи одночасно декоративним елементом та функціональною деталлю замість звичайних стяжок або заклепок, надаючи руків'ю унікального вигляду.

-
Наповнення:В простіших варіантах це дріт з міді, алюмінію або нержавіючої сталі, в складніших – вкладені трубки та профільні напрямні, які формують малюнок на зрізі.
-
Виготовлення:Нарізається на шматочки потрібної довжини, в отворах плашок створюються насічки для кращої фіксації, після чого шматочки піна вклеюються.
-
Застосування:Крім естетичної функції, мозаїчні піни забезпечують надійне з'єднання плашок з основою руків'я.
-
Декоративність:Кожен мозаїчний пін має неповторний візерунок, що робить рукоятку унікальною.
-
Розміри:Діаметр зазвичай варіюється від 3 до 10 мм, а довжина може бути різною залежно від моделі.
-
Матеріали:Наповнення може складатися з різних металів, а простір між ними заповнюється компаундом, який може бути різнокольоровим або навіть фосфорним.
Рекомендовані товари
Доставка і оплата
Доставка і оплата
Доставка Новою Поштою
Швидкість доставки в будь-яке відділення Нової пошти в Україні фіксується оператором, але зазвичай не перевищує 1-3 календарних днів.
Готівкою
Оплата готівкою при отриманні товару.
Післяплатою на Новій Пошті (при собі необхідно мати паспорт або водійське посвідчення).
Visa и MasterCard
Оплата замовлення на карту Приват Банку.
Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.



